top of page

מחירי ארדואינו בישראל

ארדואינו מקורי יעלה לכם יותר מאשר חיקוי תוצרת המזרח הרחוק. יחד עם זאת, ישנם חיקויים אשר לצרכי ניסוי ותהייה יספיקו בהתחלה. מחירי הבקרים של הארדואינו לבדם נעים סביב עשרות בודדות של שקלים, ונושקים מעט ליותר מכך אם מדובר ב CPU מסוג SMD.

ארדואינו למתחילים – לצרכי לימוד

במקרים אלו מומלץ לבחור בארדואינו UNO דגם R3. זהו הארדואינו הבסיסי ביותר. קיימים UNO שאינם R3 אך מדובר בדגמים ישנים יותר, וחשוב לנו שהמתעניינים יהיו חלק מהקדמה ולא ייצמדו לפלטפורמות ישנות. מאפייני ה UNO: ה CPU שלו הוא ג'וק מוארך קל לשליפה. במידה ויש עליו פרויקט שלמדתם או יישמתם ניתן להעביר את בקר הג'וק לארדואינו אחרים ולנסות שם את הפרויקט.

ארדואינו עם לוח SMD

נחשב לארדואינו מתקדם יותר מ ה UNO, אף על פי שניתן למצוא UNO שבמקום CPU ג'וק יש בו CPU מסוג SMD. מדובר במוצרים בודדים בלבד בהיקף מצומצם. לרוב, לוח SMD הוא בהכרח של ארדואינו למתקדמים ויש לזה סיבה טובה: שליפה שלו ממעגל הארדואינו קשה ביותר ואין כמעט בעלי מקצוע שיודעים איך לעשות את זה. בשל כך, מדובר במכשיר ובקר שלא ניתנים להפרדה. מצד שני – יש בזה קיבולת גבוהה יותר של מידע וניתן ליצור פרויקטים יותר מעניינים, בעלי רבדים רבים יותר.

 קצת שטויות לקריאה: 

 

כל אחד צריך שיהיה לו כלים בבית. גם אם האדם אינו עושק יום יום בתיקוני מכשירים או שיפוצים בבית, תמיד יבוא יום ויצטרך פטיש, מברג או מברגה.

כדי לא להתחיל לחפש בדקה ה-90, מומלץ להתחיל לרכוש כלים איכותיים לבית. כלי עבודה שישמשו לאורך שנים (גם אם לא ישתמשו בהם הרבה). 

לא צריך לקרוא לשכן כדי לעשות חור בקיר, אפשר במחיר סביר לקנות מקדחה, מברגה ועוד כמה כלים ידניים שיש בהם שימוש מדי שבוע בכל בית.

 

הרי זה כיף להיות בעל אמצעים לעשות זאת באופן אצמעי.

 

 עכשיו במבצע: 

 

כלים:  מברגה מטענת עם מחסנית ביטים

 

איחסון:  שולחן עבודה עם מדפים

 

חשמל:  טלפון אלחוטי איכותי

 

חשמל:  סוללות נטענות כולל מטען

 רשתות חברתיות: 
  • Facebook B&W
  • Twitter B&W
  • YouTube B&W
  • Google+ B&W
 פוסטים אחרונים: 
bottom of page