top of page

כסא גיימרים


כסא גיימרים איכותי

אם תהיתם מה משותף בין עובדי משרד לבין גיימרים, הרי שהתשובה היא בעיות יציבה, מפרקים וגב הנובעות מישיבה לא נכונה מול מחשב למשך מספר שעות ביום. למרות שכיחותן, בעיות אלו אינן הכרח המציאות, וניתן להימנע מהן אם מאמצים הרגלי עבודה וישיבה נכונים יותר.

כיסאות גיימרים איכותיים ניתן להשיג בטלמיר אלקטרוניקה.

פתרון מושלם ללא מאמץ

החרוצים ביניכם יכולים לפנות לפעילויות גופניות המשפרות את היציבה ומחזקות את השרירים כגון יוגה, שיטת אלכסנדר וכיוצא באלה, אך רובנו היינו מעדיפים פיתרון שכרוך במינימום מאמץ, והתשובה המושלמת לכך היא כיסאות AKRACING. כיסאות אלו מיוצרים בהתאם למידע ולטכנולוגיה העדכניים ביותר: הם ארגונומיים, מספקים תמיכה מלאה לגב, לצוואר, לעמוד השדרה ואף לידיים ומאפשרים לכם להעביר שעות רבות מול מסך המחשב מבלי לגרום לעצמכם נזקים וכאבים.

התאמה מקסימאלית

אחד הגורמים המשמעותיים באיכות הכיסא הוא התאמתו למשתמש, שהרי לכל אדם הרגלי יציבה ונתונים פיזיים ייחודיים לו. כיסאות AKRACING מגיעים בדגמים שונים, המתאימים למבני גוף שונים. בנוסף לכך, ניתן להתאים את גובה משענות הידיים וכרית הראש, את גובה המושב, את נטיית המשענת וכל פרמטר אחר המשפיע על יציבת עמוד השדרה שלכם בזמן המשחק או העבודה. הכיסאות גם מצוידים בכרית לגב התחתון ובכרית לצוואר.

נוחות וחוזק

שלד הכיסא עשוי פלדה ולכן הוא חזק מאוד, גלגלי הכיסא מקצועיים ולא ישברו אחרי שבוע, מנגנון ההרמה יכול לשאת עד 150 ק"ג וחומר המילוי של הריפוד עשוי קצף קשיח השומר על צורתו לאורך זמן. בדי הריפוד הם בדים באיכות מעולה – יש דגמים מבד ודגמים מבד דמוי עור, וכל דגם מגיע במספר צבעים לבחירתכם.

כסא בריא ונוח

אם אתם מבלים מספר שעות ביום מול מסך המחשב (ובינינו – מי לא?), ובריאות עמוד השדרה שלכם יקרה לכם – רכשו לעצמכם כיסא גיימרים ארגונומי מבית AKRACING עוד היום, וזכו בבריאות ובנוחות מקסימלית.

 קצת שטויות לקריאה: 

 

כל אחד צריך שיהיה לו כלים בבית. גם אם האדם אינו עושק יום יום בתיקוני מכשירים או שיפוצים בבית, תמיד יבוא יום ויצטרך פטיש, מברג או מברגה.

כדי לא להתחיל לחפש בדקה ה-90, מומלץ להתחיל לרכוש כלים איכותיים לבית. כלי עבודה שישמשו לאורך שנים (גם אם לא ישתמשו בהם הרבה). 

לא צריך לקרוא לשכן כדי לעשות חור בקיר, אפשר במחיר סביר לקנות מקדחה, מברגה ועוד כמה כלים ידניים שיש בהם שימוש מדי שבוע בכל בית.

 

הרי זה כיף להיות בעל אמצעים לעשות זאת באופן אצמעי.

 

 עכשיו במבצע: 

 

כלים:  מברגה מטענת עם מחסנית ביטים

 

איחסון:  שולחן עבודה עם מדפים

 

חשמל:  טלפון אלחוטי איכותי

 

חשמל:  סוללות נטענות כולל מטען

 רשתות חברתיות: 
  • Facebook B&W
  • Twitter B&W
  • YouTube B&W
  • Google+ B&W
 פוסטים אחרונים: 
bottom of page