top of page

מתאמים ומחברים

יש מתאמים שיחייבו הברגה כדי למנוע ניתוק. מחברים אחרים עוצבו כך שיהיו מסוגלים להעביר מידע במהירות גבוהה, ולעומתם קיימים מחברים שנבנו כך שיוכלו להעביר מידע במהירות נמוכה. יש מתאמים שאינם מצריכים לחץ גדול בעת החיבור שלהם ויש גם מחברים ומתאמים שנועדו להעביר זרמים גבוהים במיוחד. ככלל ניתן לחלק את המתאמים והמחברים למספר קבוצות: טרמינל בלוק שמאפשר חיבור פשוט ומהיר של שני חוטים חשמליים.

מחברים מסוג זה יהיו על פי רוב סגורים בתוך זיווד או ארונות חשמל במטרה למנוע נזקים עקב רטיבות או למנוע פגיעה מהתחשמלות. מחבר Binding Post הוא מאפשר חיבור מהיר ופשוט של מחבר זכר למחבר נקבה. מוט מוליך מחורר שעליו מוברג כיסוי פלסטיק חלול הוא החיבור הנקבי ואליו ניתן לחבר מחבר זכרי לתוך החור החלול. שיטת חיבור זו נפוצה בעיקר ביישומים של מערכות סאונד ושל ציוד בדיקה.

מחבר Crimp-On connector מייצר צורת חיבור קשיחה וקבועה לחוטים חשמליים גלויים בעזרת חוט חשמלי חשוף בעל סופיות קשיחות שנלחצות על המוליך וכך יוצרות מחבר קשיח וקבוע. מחבר Insulation-displacement connector מייצר חיבור קשיח עבור פסי מוליכים (Ribbon Cable) שנפוצים בעיקר במחשבים וציוד אלקטרוני שמשמש להעברת מידע. הפסים המוליכים חוסך מקום רב ומאפשר לדחוס מוליכים חשמליים בנפח קטן.

 קצת שטויות לקריאה: 

 

כל אחד צריך שיהיה לו כלים בבית. גם אם האדם אינו עושק יום יום בתיקוני מכשירים או שיפוצים בבית, תמיד יבוא יום ויצטרך פטיש, מברג או מברגה.

כדי לא להתחיל לחפש בדקה ה-90, מומלץ להתחיל לרכוש כלים איכותיים לבית. כלי עבודה שישמשו לאורך שנים (גם אם לא ישתמשו בהם הרבה). 

לא צריך לקרוא לשכן כדי לעשות חור בקיר, אפשר במחיר סביר לקנות מקדחה, מברגה ועוד כמה כלים ידניים שיש בהם שימוש מדי שבוע בכל בית.

 

הרי זה כיף להיות בעל אמצעים לעשות זאת באופן אצמעי.

 

 עכשיו במבצע: 

 

כלים:  מברגה מטענת עם מחסנית ביטים

 

איחסון:  שולחן עבודה עם מדפים

 

חשמל:  טלפון אלחוטי איכותי

 

חשמל:  סוללות נטענות כולל מטען

 רשתות חברתיות: 
  • Facebook B&W
  • Twitter B&W
  • YouTube B&W
  • Google+ B&W
 פוסטים אחרונים: 
bottom of page