top of page

פתרונות אחסון לכלי עבודה


כלי עבודה נמצאים בשימוש כמעט אצל כולנו גם אם אנו לא עוסקים בעבודה קבועה שמצריכה אותם. כמעט לכל אחד יש בבית כלי עבודה בשביל תיקונים כלליים ושגרתיים שצריך לעשות מידי פעם. כלי העבודה הללו יכולים להיות בגדלים שונים, ידניים או חשמליים ומה שבטוח הוא שצריך פתרונות אחסון עבורם. בין אם אלו רכיבי אלקטרוניקה שאנו עושים בהם שימוש ובין אם אלו מברגים, מברגות או כל כלי אחר כדאי שהם יהיו מאוחסנים בצורה טובה, כזו שתשמור עליהם וכמובן כזו שתשמור אותם הרחק מהישג ידם של ילדים או כל אחד אחר שעלול להיפגע מהם. אך אילו פתרונות קיימים לאחסון כלי עבודה?

מזוודת כלים

מזוודות כלים הן פתרונות אחסון פופולאריים עבור כלי עבודה, בין אם אלו רכיבי אלקטרוניקה או כלים גדולים יותר. יש מזוודות שונות בגדלים שונים ועם מחיצות שונות, והייחוד שלהם הוא שניתן לארגן בהם את הכלים בצורה יעילה. יש מזוודות עם תאים רבים בגדלים שונים שמותאמים לכלים שונים, ומי שעושה שימוש תדיר בכלים הללו חייב את הסדר הזה בכדי שיוכל למצוא בייתר קלות את מה שהוא צריך וכך העבודה שלו תהיה יעילה יותר. השוק מציע לא מעט פתרונות מהסוג הזה ומה שטוב במזוודות הללו הוא הניידות שלהן כך שניתן לקחת אותן כמעט לכל מקום והן נוחות להרמה ולאחיזה.

ארונות אחסון

פתרונות אחסון של כלי עבודה בין אם אלו רכיבי אלקטרוניקה או כלים גדולים יותר יכולים להגיע בצורה של ארונות. ארונות כאלו אינם ניידים כמובן והם מתאימים למקומות עבודה בהם מתבצעת העבודה פיזית. ניתן לראות אותם במוסכים, במפעלים ובמקומות עבודה רבים נוספים, וחלק גדול מהם מגיע עם נעילה כך שניתן גם לדאוג שאף אחד שאינו רצוי לא יעשה בהם שימוש.

אז איזה פתרון אחסון הכי טוב? אין כמובן תשובה ברורה לשאלה הזו. כל אחד עם הצריכים שלו וכל אחד עם סוג העבודה שלו. יש פתרונות רבים וצריך להיות מודע אליהם ולאחר מכן לקבל החלטה מה לרכוש לבית או למקום העבודה.

 קצת שטויות לקריאה: 

 

כל אחד צריך שיהיה לו כלים בבית. גם אם האדם אינו עושק יום יום בתיקוני מכשירים או שיפוצים בבית, תמיד יבוא יום ויצטרך פטיש, מברג או מברגה.

כדי לא להתחיל לחפש בדקה ה-90, מומלץ להתחיל לרכוש כלים איכותיים לבית. כלי עבודה שישמשו לאורך שנים (גם אם לא ישתמשו בהם הרבה). 

לא צריך לקרוא לשכן כדי לעשות חור בקיר, אפשר במחיר סביר לקנות מקדחה, מברגה ועוד כמה כלים ידניים שיש בהם שימוש מדי שבוע בכל בית.

 

הרי זה כיף להיות בעל אמצעים לעשות זאת באופן אצמעי.

 

 עכשיו במבצע: 

 

כלים:  מברגה מטענת עם מחסנית ביטים

 

איחסון:  שולחן עבודה עם מדפים

 

חשמל:  טלפון אלחוטי איכותי

 

חשמל:  סוללות נטענות כולל מטען

 רשתות חברתיות: 
  • Facebook B&W
  • Twitter B&W
  • YouTube B&W
  • Google+ B&W
 פוסטים אחרונים: 
bottom of page